czwartek, 6 grudnia 2007
Czy Insignia oznacza koniec Vectry?
Nowy samochód klasy średniej Opla to obietnica radykalnego skoku naprzód. Jego rodzina, która zadebiutuje podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Londynie w lipcu 2008 roku, wyznacza nowe standardy technologii i designu dla marki Opel i innych. Rozpoczynając działania, Opel ogłosił dziś nazwę nowego modelu: Insignia. Nowa Insignia będzie produkowana w zakładach Opla w Rüsselsheim, jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie.
„Dynamiczne osiągi to jedna z podstawowych cech marki Opel. W nowej Insignia widać to w zaawansowanej technologii napędu, bezpieczeństwie aktywnym i interfejsie kierowca-samochód. Poziom komfortu i przyjaznego dla środowiska charakteru modelu Insignia nie ma sobie równych nawet wśród znacznie droższych konkurentów" - mówi Alain Visser, Dyrektor ds. Marketingu w General Motors Europe. Dzięki modelowi Insignia Opel kontynuuje swoją strategię udostępniania klientom nowoczesnych technologii za przystępną cenę.
Jeśli chodzi o design nowego samochodu, Visser podpowiada: „Wystarczy jedno uważne spojrzenie na nasz przełomowy model koncepcyjny GTC, aby domyślić się, jak fascynujący będzie nowy język stylistyki Opla".
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz